چطور گیاهان چینی کراتینین 7.3 را در FSGS درست کنید

یک شنبه 1 بهمن 1396
ن : lafee

چطور گیاهان چینی کراتینین 7.3 را در FSGS درست کنید

FSGS بیماری کلیوی است که در آن کلیه ها ملتهب می شوند. در کنار کاهش عملکرد کلیه، سطح کراتینین افزایش می یابد. کراتینین 7.3 در FSGS مربوط به آسیب جدی کلیه است. چگونه گیاهان چینی کراتینین 7.3 را در FSGS درست می کنند؟

کراتینین یک محصول جانبی متابولیسم عضلانی است که معمولا توسط کلیه ها دفع می شود. سطح کراتینین طبیعی بین 0.6-1.3mg / dl است. گلومرولی نقش فیلتر در کلیه ها بازی می کند. آنها می توانند ضایعات مولکولی کوچک، از جمله کراتینین، در جریان خون را فیلتر کنند. با این حال، تعداد زیادی از مواد مفید در بدن مانند پروتئین حفظ می شود.

در FSGS، ظرفیت فیلتراسیون کلیه به طور قابل توجهی کاهش می یابد. کراتینین را نمی توان از طریق کلیه ها دفع کرد، در نتیجه غلظت کراتینین بالا است.

درمان موثر باید انجام شود که می تواند سطوح بالای کراتینین را کاهش دهد و آسیب کلیه را از علت ریشه جلوگیری کند. به منظور دستیابی به اهداف، درمان کلینیکی (درمان سم زدایی) و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در کل فرآیند درمان اعمال خواهد شد.

بدون یک محیط خالص خون، مهم نیست که چه نوع داروئی را مصرف می کنید، از این ضایعات در خون آسیب دیده و در نهایت تبدیل به زباله می شوند. بنابراین بسیار ضروری است که خون را پاک کنید و سپس گیاهان چینی در Osmotherapy می توانند اثراتی را برای فعال کردن توانایی خودسوزی کلیه، تعمیر و بازسازی سلول های آسیب دیده کلیه و سلول ها بازی کنند. هنگامی که آسیب کلیه به خوبی تغییر می کند، عملکرد کلیه به ترتیب بهبود می یابد. اگر چنین است، کراتینین 7.3 در FSGS به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

اگر شما نمی خواهید به بیماری کلیه در مرحله پایانی رنج می برید، لطفا این شرایط را در اسرع وقت مطرح کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان چینی، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیامی بگذارید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5988.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چطور گیاهان چینی کراتینین 7, 3 را در FSGS درست کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.